Kvällsuppdatering

Lille E var uppe jätte länge idag. Han ville vara vaken och titta på "Let´s Dance" med mamma och pappa. "Mamma Danda" satt han och sa hela tiden. Till sist kunde han knappt hålla sig vaken så han fick lägga sig med den lilla lampan och en Bamse-tidning. Ända till klockan nio var han vaken och det har inte hänt förr. Men det är ju fredagkväll så det är klart att även han ska få vara uppe lite längre och mysa. Ska bli spännande att se om han sover längre imorgon istället?

Annars är det ju som sagt "Let´s Dence" som har roat denna lilla familj. Jag vet inte om jag har någon favorit, vill kanske säga att jag har MÅNGA favoriter, och då kan några av dom inte dansa. Men det är väl showen man är ute efter? Men Morgan är kanske en av dom som är lite mer favorit? Han var ju en av dom som var med i "Tippen" som var ett "sommarlovs" program när jag var liten. Minns att jag gillade han då, och jag gillar han nu som "dansare".

Nej, tillbaka till soffan och se med spänning på vem det är som åker ut... Glöm inte min tävling jag har på bloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, tippen det var bra! minns oxå dte fårn när jag var liten =)

2009-01-23 @ 23:04:35
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0