Rocka loss

Idag har jag varit och köpt en rockring, men det är riktigt svårt måste jag erkänna och roligt lär man se ut *skrattar* Men det tar nog jätte bra eftersom jag känner träningsvärken sen jag var hos Stellan och Vicky och körde wii fit. Så det är bara att rocka på (men bara när man är helt själv så inte ser!)
Hittade en present till Edvin med, ett litet städset med skurkäpp, hink, sop och sopskyffel. Tycker att det passar bra på våran lilla "städare". Då kan han hjälpa mamma, samtidigt som jag får ha min sop och sånt i fred! *ler*

Annars har vi varit på kykis idag, och vart glad när jag hörde att man kan fortsätta att komma dit som vanligt. Trode ju att det skulle vara sista gången. Tycker att det är ett toppen ställe så Edvin får leka av sig + att han får träffa andra barn. Sen i juni ska vi göra en resa till  junsele djurpark. Är säker på att Edvin kommer att gilla det skarpt!

Martin är i s-vall idag och ska köpa brädor. Hade vilja följt med, men hade inte varit så bra för min ekonomi som är som vanligt väldigt kass. Så jag stannar hemma istället och mycket var det pga kyrkis. Tror att Edvin uppskattar det mer än att åka bil för att sen bara sitta i vagnen. Inte riktigt vad han som har så mycket energi gillar.

Nej, nu ska jag äta lite lunch och kolla på mina serier som går på tvn (hem till gården och våra bästa år)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0