Plantera om

Idag for jag och köpte mer plantjord och skulle köpa en massa små krukor till mina små purjolöks-plantor, men hittade ett liten låda som fungerar som ett växthus (har inte en aning om vad man kallar en sån låda). Iaf köpte jag den och det fick plats med 30 plant i den! Blir perfekt när dom har kommit upp, kommer att smaska på purjo långt in på vintern *skratt* Nu är det iaf gjort, så mina små plantor slipper trängas i små krukor, utan har varsin liten kruka nu...

Lena och Axel har varit här på besök. Hon fick lite plantor hon med + att hon var och hämtade dom servetter som jag vikit klart. Men Edvin tycker verkligen att det är jobbigt när det kommer barn och leker med hans leksaker! Det började med att han klappade han försiktigt på huvudet, för att sen övergå till att klösa och till sist att slå. När han märkte att han inte fick det så försökte han att slänga saker.... Märker tydligt att jag måste ta hit mer barn som kan leka så han vänjer sig!

Edvin har kommit på några nya roliga saker.
1. Det är jätte roligt att gå mer lära-gå-vagnen och släppa taget och stå still (no hands, no hands) *så duktig*
2. Kan klättra in i öppna spisen (nånting mamma inte tycker är lika roligt)
3. Skrika högt och gällt!

Han har inte tagit några steg idag, men vi är på träning *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0