Baka eller inte baka?

Sitter och funderar på om jag orkar baka en snoddaskaka eller inte? Man vet ju inte heller hur länge Edvin har tänkt sova, men samtidigt är det ju inte så mycket stök med en långpannekaka heller....
Helen var gullig och ringde och sa att hon kunde baka rulltårta så det slipper jag. Hon är verkligen en ängel Helen!
Martin har precis ringt och är på väg hem från utbildningen han varit på i timrå. Så jag behöver inte börja med middan än på ett tag, var och köpte färdiggrillade kycklingklubbor som bara var att micra på. Så det är bara istort sett riset jag behöver koka (precis som det alltid skulle vara). Ikväll ska jag vara nyttig med och bara äta grönsaker till, känner att jag har inte kunna gått så mycket på 2 dagar så jag kör med GI ikväll (ibland är jag duktig). Men vill verkligen INTE ha tillbaka kilot som jag tappat *skrattar*

Imorgon blir det promenad med Lena igen, ska bli skönt. När man kommit igång blir man tokig av att inte kunna gå! Så man kommer väl att göra sina 10000 steg imorgon hoppas jag.

Sitter nu och hoppas att jag ska vinna några auktioner på tradera. Har lagt bud på en massa bokstäver som jag ska ha till scrapbooking, för det är nåt som verkligen behövs! Håller tummar hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0