Minigolf

Oj vilket väder det har varit idag, förstår inte varför jag klagade imorse men det beror nog på min dåliga sömn?
Jag, Martin och Edvin har haft en liten mysdag. Först for vi på auktionslogen för att kolla om det fanns nåt roligt att köpa. Hittade smal spets som jag ska ha till kortet som jag ska göra till Hugos dop.
Sen var vi en tur och spelade minigolf. Förlorade och vart därför lite sur (är kanske en av dom sämsta förlorarna) men som vanligt går det ju fort över som tur är. Sen var vi ute och gick en sväng, gick och kollade på kossorna som betar i nipan och sen till gamlakyrkan. Lika fint som det är lite småspännande. Man undrar varje gång om legenden om kyrkoherden är sann?


                                                                                 
Ramseles gamla kyrka






MINA KLÄDER KOM IDAG OCH JAG VART JÄTTE NÖJD! Hur ofta händer det att man beställer mycket kläder och man kan ha allihop? Men skönt nu har jag äntligen lite kläder att välja bland *I like*

Har varit och plockat blåbärsris som jag ska göra te av. Tycker att det känns lite intressant att göra te av sånt man kan plocka själv. Om jag lyckas med detta ska jag försöka göra hallonte och smultronte också. Men jag kanske måste investera nya burkar? Dom jag köpt märkte vi inte håller tätt... Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0