Snart bedtime

Har kollat på desperate housewives älskar denna serie!
Men snart väntar sängen då jag ska krypa ner och läsa min bok.

Har varit duktig idag. Hunnit med att tvätta 3 tvättar, rensat bort ALLT ogräs i grönsakslandet, handlat, plockat lite, lagat mat (karré i ugn), lekt med Edvin och sen badat han + att jag gjort citronsaft *mums*

Pratat med Lena i telefonen ikväll med. Vi kanske ska far på badet imorgon om det är fint väder (håller tummarna). Länge sen nu jag träffade lille Axel. Och det jag hört så har han blivit en liten vilde detta lilla charmtroll. Edvin kommer att bli glad när han får träffa sin "bästis" igen.

Nej, tänderna måste borstas och annat sånt som måste göras innan man får krypa ner i sängen...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mkt, sött barn:)

2008-07-29 @ 00:07:08
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0