Min skadade pojke!

Idag var Edvin och våldskörde med sin lilla bil. När han gjorde ett modigt försök att köra ut på baksidan vart resultatet att han voltade ut! Slog huvudet i stenplattan på backen så nu har han en stor bula i pannan + lite skrapmärken i ansiktet. Men som tur är så gick det bra. Men självklart var vi lite orolig (som alla andra föräldrar blir när deras barn slår sig ordentligt) att han skulle fått hjärnskakning eller nåt. Men än så visar han inga tecken på det, men läste att det kan ta upp till 12 timmar innan man ser tecken på det?


Slängkyss!
Kolla in bulan i pannan *stackars mammas prins*


Annars har det varit lugnt idag. Stellan och Vicky kom hit på besök, och det är ju alltid lika trevligt. Dom har varit och kollat på ett hus och skulle få höra hur det gick på besiktningen idag. Imorgon ska det bli budgivning, har sett bilder på huset och det ser jätte fint ut! Som ett drömhus måste jag säga. Håller tummar hårt att det är ett hus utan mögel eller nåt och att dom vinner budgivningen....
Sen for vi och hälsade på Tommy och Karin. Kennet var där med. Vart en massa bebissnack som vanligt när man är där. Sen gick jag och Kennet på ica och handlade lite. Frågade efter mitt paket som kommit bort, men fick nu höra att det inte kommer förens på torsdag. Nya bud, men jag vet ju nu iaf att jag kommer att få min efterlängtade kjol.

For och köpte födelsedagspresent till Patrick, vart en draglåda med 2 drag. Vart en draglåda till mig med eftersom burken vi har haft fiskedrag i har jag nästan inte fått upp. Unnade mig själv ett nytt drag med.
 Sen skulle jag fara och köpa en bikini, men dom hade bara dom som kostade 500 kr. Känner inte alls för att slänga ut dom pengarna på en bikini nu! Fattar inte att dom inte har billigare alternativ också...

När jag sen kom hem så såg jag att bebiskläderna jag beställt. Man blir nästan lite (men bara lite) bebissjuk när man ser små bebiskläder. Hur söt är dom inte? Ska slå in dom så att Tommy och Karin snart kan få det. Bara 4 veckor kvar, så det är inte alls länge kvar nu innan Edvin får en till liten kusin! Spännande....!

Kommentarer
Postat av: liene

sv: Ja, det sista budskapet betyder mycket, fast det gjorde ju dom andra med:)



Usch, hemsk ju, tur att ingen allvarligt hände iaf.

2008-07-29 @ 17:48:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Godmother

Men lilla plutten! Jag är inte 100% säker men har för mig att om det är jättefarligt så visar det sig ganska fort efter smällen, att man svimmar eller mår dåligt. Å andra sidan har jag inte hört talas om att änglar slår sig Elin??? Hur kan då Edvin gjort det? Sötnosen! KRAM

2008-07-29 @ 19:57:19
URL: http://C0mmentarius.wordpress.com
Postat av: lina

men vilken liten sötnos. ser ut som han är lika glad ändå! men ja kan tänka mig paniken...

2008-07-29 @ 23:26:28
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0