Junsele marknad

Idag har vi varit på junsele marknad. Köpte ingenting, duktig som jag var. Men som vanligt är det ju mest en massa krafs på marknader. Vart bjuden på mat där av svärföräldrarna, och det uppskattades eftersom vi for på pizzan och åt. Edvin var less på vagnen så då fick han springa fritt där på altanen som var så fyndigt gjord att den gick att stänga igen. Och vips hade vi som en liten "hage" åt Edvin! Försökte knäppa lite bilder på Edvin, men han var som en liten virvelvind som bara sprang fram och tillbaka så dom bilderna vart som dom vart *skratt*


Indianerna på marknaden som spelade


Edvin är ju lite förkyld idag för första gången i sitt liv. Fick hosta inatt, men kunde som bra ändå. Ingen feber som tur är. Skönt ändå att man har klarat från förkylningar tills nu, han är ju trots allt över ett år. Så idag var jag på apoteket och köpte alvedonsuppar om det skulle behövas. Men hoppas att han inte blir mer förkyld nu eftersom början av nästa vecka ska vi ju på semester. Men känns som att det skulle vara typiskt om det blev nån sjukdom då...

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Skulle behöva städa lite hemma, ser mer eller mindre ut som andra världskriget här. Men det är lusten till det som fattas, känner att jag hellre skulle vilja dra täcket över huvudet. Men det är en sak som är nästan omöjligt med en liten vild-batting (för trots att han har hosta så har han inga andra förkylnings-symptomer). Så det blir nog lättare att fara runt och städa för det tycker ju han också är roligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0