Vägning

Lille E har börjat räkna. Nu är det klart att han inte kan räkna på riktigt och han använder mest bara två nummer nämligen 8 och 20. Ibland så klämmer han in en 4 med och det känns som lite mer naturligt nummer för ett litet barn. För när man räknar för/med barn räknar man ju till fem eller tio. Så vart han fått "tjugi" ifrån vet jag inte alls. Kan det vara för att jag försöker intala för alla (och mig själv) att jag är 20 år fortfarande?

Idag ställde han sig på vågen och sa:
-28.

Tänk va härligt och vara så liten, ställa sig på vågen och bara säga ett nummer...

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad gulligt =)

2008-12-17 @ 08:44:51
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Victoria

Du ska inte till stan nåt i veckan? Tänkte på julklapparna till Edvin, fast annars får han dom efter jul i så fall. Ska ni till Gunilla på nyår?

2008-12-17 @ 13:21:06
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0