Sova borta...

Inatt ska lille E sova borta för första gången. Jag och sambon ska gå ut och roa oss för oss själv. Känns både bra och jobbigt. Bra för det är ju faktiskt lite lyxigt att bara vi två får göra något på tu man hand, jobbigt för att det är första gången lille E sover borta. Men han sover ju hos sin mormor, min mamma så det är till en person jag litar på till 100%. Hon har ju trots allt fött och uppfostrat 6 barn och det är något stort i mina ögon.

Annars har det varit en lugn dag som (antagligen) hos dom flesta. Man har försöka smälta julmaten, men det lär ta några dagar till. Vi har kalasat på resterna från igår som vi fick med oss hem från svärföräldrarna. Vi har lekt med lille E och hans nya leksaker. Vi har pratat om tomten med lille E och han har kramat om den stora tomten som han fick av Anders igår.

Längtar tills imorgon då jag ska hämta lille E. För trots att jag vet att han har det bra så saknar jag han redan!

Kommentarer
Postat av: mela

jajjemänsann, skitkul ju;)

2008-12-25 @ 19:58:20
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Nina

Det går säkert bra, hoppas ni hade det kul =)

2008-12-26 @ 09:30:14
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0