Även detta år...

Även detta år missade jag lucia. Som morgontrött mamma är man allt annat än vaken klockan sju en lördagsmorgon. Om nu inte det skulle vara min tur att kliva upp med lille E vill säga. Men lite synd tycker jag att det är, hade sett fram emot lite luciasång, tända ljus, lussebullar och morgonmys. Istället sov jag till klockan halv nio men det är absolut inte fel det heller, så jag ska inte klaga.

Lille E sov ända till klockan fem idag. Lycklig var vi och hellst min sambo som fick sova ända till klockan sex eftersom lille E tittade på "Peppe" en timme innan han ville han upp pappa. Få se om jag får sån "sovmorgon" imorgon jag med?

Idag ska vi fira svärmor som fyller år. Sen känns det som att det bara kommer att vara en lugn dag. Måste hinna med lite hemma som jag ligger efter med. Hemma börjar det bli fullt av vita hårtussar i hörnen efter vovven. Sen eftersom jag inte har haft nån ork så är det några tvättmaskiner som behövs tvättas. Kanske lika bra att sätta igång?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men vilken sötis till stjärngosse =)



Jag missade oxå lucian i morse..Var visserligen vaken sedan länge men glömde helt enkelt bort det =0



Ha en jättebra dag o helg!



Kram

2008-12-13 @ 13:43:09
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Zandra

Vilken söt stjärngosse =)

Jag har ännu inte fått några fina kort på min Lucia och min lilla tomte nisse, haft oturen att kameran hos varända en varit borta el slut på bateri, vår kamera är på jakt med sambon så vi får se när vi kan fånga de på bild!

Jag missade också Lucian i morse!

åter igen en mycket söt stjärngosse!

/Zandra

2008-12-13 @ 18:15:07
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0