Dagiskläder...

Sitter och kikar runt efter ytterkläder till lille E som han kan ha på dagis. Har hittat ett par snygga överdragsbyxor som jag håller tummar hårt för ska finnas kvar! Så nu fortsätter jakten efter en bra jacka också...känns som att det fleecefodrade regnsetet är alldeles för varmt nu, så jag är ute (som vanligt) i sista sekund.

När jag satt och kikade runt hittade jag dessa ursöta snickarbyxor från "Blå kläder" hos Kotteshoppen...dom skulle passa liten perfekt, liten snickare som han är! Ser han framför mig när han stoppar alla sina små vertyg i fickorna och går runt med ett stort leende på läpparna. Kanske är det tur att dom inte finns i lille Es storlek (finns i strl 104-152), men det är absolut något som önskas av lille E till hösten/vintern...



Kommentarer
Postat av: Erika

vilka fina!



sv: ja hon får gulla lite med sin pappa, så kanske han köper :) förhoppningsvis. Eller så kanske jag ska gulla med han istället, det går nog lite bättre ;)



Kram<3

2009-05-10 @ 17:20:52
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja tänk vilken stolt kille han skulle vara i dom brallorna.

Hur coolt som helst.

Hade ingen aning om att de fanns i så små storlekar.

Ge honom mycket spenat så han växer snabbt.

Kram

Postat av: Karin (Albins mamma)

Åh såna där är så söta, han kanske kan få i julklapp? :)



Ja precis, men du kan väl höra av dig när du vaknat upp ur din skönhetssömn, så kanske vi ses :)



KRAM!

2009-05-10 @ 18:30:06
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

åhh sånna hade min son när han var liten..:) och så hade han sånna gula jobbar handskar till.. han var så söt när han jobbade i stallet med mig och körde sin lilla skottkärra..:)

2009-05-10 @ 20:58:14
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0