Törnrosa?

Igårkväll somnade jag klockan åtta framför tvn. Här hemma är det sambon som brukar somna in den tiden och inte jag. Men det har blivit många sena kvällar framför datorn och tidig morgon. Dessutom sov jag till klockan sju imorse så jag har sovit JÄTTE många timmar. Helt otroligt skönt, och jag känner mig som Törnrosa....

Idag ska jag ge mmig inte på "projekt-städa-bort-julen". Ner med gardiner, bort med tomtar, snögubbar och allt vad man har framme. Ljusstakarna får stå kvar, det är dom jag brukar sakna efter "tjugondaknut". Efter det blir det svart hemma på nätterna, man får famla fram när man ska hämta lille E. Nu lyser stakarna med sånt där lagomt ljus, det stör inte fast man är nyvaken och det är tillräckligt för att man ska se vart man går...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, vad skönt det låter att somna så tidigt :)

2009-01-09 @ 09:56:09
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0