Sparktur?

Idag har vi haft en riktig mysmorgon jag och lille E. Morgonen började ganska segt, vaknade först av att sambon for på jobbet. Sen somnade jag om och vaknade av att lille E pussade mig på munnen. En bra start på en förmodligen bra dag. Sen har vi suttit och ritat och vi har hållt på att "snickra" vid hans lilla verktygsbänk.

Just nu sitter han och tittar på filmen som han fick av mormor i julklapp. Han gått över från "Peppe" till att vilja titta på "bandbil" (betyder självklart brandbil). Och själv funderar jag på att passa på att hoppa in i duschen medan han är road av tvn.

Sen vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Har ju fortfarande inte testat sparklådan fast den stått färdig nu i några dagar, så det är väl den som står på schemat idag. Det verkar vara härligt väder ute. Kyligt kanske, men vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0