Skoldag

Idag är det skola igen. Efter ett lov på 3 veckor som jag inte har en aning alls om vart dom tagit vägen. Nu är vardagen tillbaka. Nu kanske jag inte ska klaga. Har ju inte alls ett 7-16 jobb fem dagar i veckan. Men ändå. Just idag känns det lite jobbigt ändå.

Lille E tycker att det ska bli roligt att fara till dagmamma igen. Efter hans lov på två veckor så ser han fram emot att träffa kompisarna igen. Har precis klätt på han. Han har ätit frukost och självklart sett på "Stora maskiner"....


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja usch liiite segt att komma ur sängen ; )

Men kul för dom att träffa kompisarna igen, min lilla skrutt har frågat varje dag på lovet:

-Får jag till dagis idag?

Haha fast hon har ju haft kul hemma också såklart.

2009-01-07 @ 13:19:14
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0