Sängen väntar...

Snart ska jag gå och lägga mig. Ska till solle imorgon och ha skola. Lille E ska vara hos sin farmor och farfar eftersom han inte har någon "dagmamma-dag". Ska ha något upprop och shemautlämningsdag så jag hoppas på en snabb och smärtfri förmiddag. Känner inte alls för att sitta på skolan och få någon "onödig" information. Känns mest bara dyrt att köra till stan för att få ett schema och ropa "HÄR" när jag hör mitt namn... men måste man så måste man....

Men innan jag kan lägga mig så måste lille E somna. Lille E har haft en jätte jobbig kväll och har bestämt sig för att INTE sova. Jobbigt. Han gnäller, grinar, blir förbannad och återigen gnällig när han försöker göra allt för att inte somna. När ögonen håller på att falla igen är han snabbt upp sittande och börjar prata om saker som tomtar och fjärilar. Efter att man tänt lampan, släckt lampan, tänt lampan igen, sökt reda på nappen, dragit igång speldosan, letat nappen igen.... ja ni förstår... så är min son fortfarande vaken! Är det tänderna (vet att jag tjatar om dessa tänder hela tiden, men det är jobbiga perioder) eller har han kommit in i någon "vill inte somna själv" ålder? Hoppas absolut att det är något övergående... Nu ligger han (läs sitter) med 3 nappar, sin speldosa och ropar efter mig. Det är bara att bita ihop, lägga ner han, säga gonatt och gå ut... för att sen göra om denna sak en gång till...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lycka till i skolan imorgon!

2009-01-11 @ 22:00:01
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Åsa Wojtowicz

Hej



Du har en Award att hämta hos mig!



Åsa

2009-01-11 @ 22:29:33
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till i skolan i morgon! Du har fått samma award av mig också, populär tjej :)



Kram Jenny

2009-01-11 @ 22:36:32
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0