Plugghäst?

Börjar känna mig lite som en "plugghäst" men det känns bra. När man var yngre ville man inte alls vara det, nu när man är "vuxen" tror jag att det är något bra. Men nu ska jag inte plugga ikväll för att det är roligt, för det tycker jag inte. Det är lite av ett måste. Imorgon kommer jag att vara i sollefteå på skolan större delen av dagen så då kommer det ju inte att bli något gjort. Sen har jag planerat att göra första matteprovet nästa vecka...

Lille E ska snart i säng. Han är som ett litet "energipiller" på kvällen. Bus är ju det bästa han vet, och på kvällen vet inte jag och sambon om vi riktigt håller med om det. Det finns saker som är roligare på kvällen, som att till exempel bara ta det lugnt? Nej, tillbaka till saker som är mer viktigt än att sitta här vid datorn...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Ja, verkligen - undrar bara när man ska få tiden att riktigt NJUTA ;)

2009-01-15 @ 21:49:45
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Sötisen!! Hoppas han somnade gott sen!!

2009-01-16 @ 00:53:39
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0