Nu ska julen ut.... *sjunger*

Idag har jag som jag nämnt förut plockat bort alla tomtar och snögubbar. Julgardinerna i köket och lille Es rum har bytts ut och julstjärnan i lille Es rum tagits bort. Nu är det bara julgardinerna i vardagsrummet kvar, men det får vänta tills imorgon. Kom på idag när jag stod och strök, det är något som jag väldigt sällan gör, vilket rogivande göra det är. Lille E roade sig med att titta på "Byggare Bob" och mellan varven så körde han runt på sin lilla trehjuling som jag tog upp från källaren. På flaket på den körde han runt en julgardin, så han var sysselsatt med sitt. När jag tog fram gardinerna som han ska ha på sitt rum vart han överlycklig. Det var lejon, apor och en massa andra djur på dom. Han låg på bordet och tittade länge på dom...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Naw - vad sött! :)

2009-01-09 @ 18:33:40
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0