Kvällsuppdatering

Idag har vi stått på torget och fryst här i ramsele och lyssnat på om vindkraften som, förhoppningsvis, snart ska sättas igång med här. Det kommer att bli ett uppsving för denna lilla mysiga by och det är ju något som alla vi bybor verkligen ser fram emot.

Efter att vi lyssnat så bjöd sambon mig på mat. Lille E sov i vagnen så under halva tiden i alla fall så fick vi äta i lugn och ro, bara vi två. När lille E sen vaknade åt han en massa strips, sen stod han i fönstret och tittade på bilarna. Han har blivit en riktig liten surrkuse och hela tiden pekade han ut och sa "Mamma! Jojjjjeeee?" som betyder "Mamma, vad är det?". Efter att man svarat flera gånger "ja, det är en bil" eller "det är en farbror" så var han less och vi fortsatte vidare. Vi hade ju ändå hunnit med att både äta mat, dricka kaffe och värma oss. Gick in på lite affärer och efter ett tag kom "mobbo", Karin och lille Albin och slog följe med.

Ikväll har jag bakat semlor som vi kalasat på. Lille E verkade inte alls tycka att det var super gott och smakade mest bara på det. Och han som hade sett fram emot att äta "buuuuuullleee" länge.
Nu ligger han och sover efter att han somnade i mitt knä medan jag pratade i telefon. Inte alltid lätt att vara liten och vakna tidigt på morgonen. Nu sover han i bara blöjan, utan pyjamas, så man får se om han kommer att frysa något inatt?


Kommentarer
Postat av: naddie.

nej det känns lite overkligt att det REDAN är dags :P men nervös har jag inte riktigt hunnit bli än.



lär sluta med att jag är hysterisk på förlossningen ;)





trevlig helg!

2009-01-24 @ 20:43:48
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Carolina

Mysigt att han somnade i ditt knä!

Jag lovar att uppskatta semlorna mer än lille E ;)

2009-01-24 @ 20:47:22
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: naddie.

väldigt kloka ord :D



jag överlever nog.



hoppas jag :D

2009-01-24 @ 21:09:25
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du har fått en award av mig ;-)

2009-01-24 @ 21:13:26
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0