Koll på läget...

Lille E har kommit på hur mysigt det är att ligga ner och rita. Det får mig att minnas tillbaka när man var liten. Man låg på mage och ritade själv. Idag är det inte alls lika skönt. Tror att jag är mer frusen nu, ligga på ett golv är kallt. Brösten och resten av kroppen ömmar mot det hårde golvet. Kanske var golven kanske lite mjukar förr? Eller är det jag som blivit gammal? Det kanske är det sista, för lille E verkar inte tycka att golven är så hård.

Hur som hellst. Idag låg lille E på bordet och ritade. Och varför inte? Där hade han utsikt och det väldigt bra. Kunde se både tvn och in till köket. Det är bra att ha koll på läget...


Kommentarer
Postat av: naddie.

jag tror nog det är så... samma sak med namn! har tusen fina pojknamn men flicknamnen känns mycket svårare då vi väntar en flicka :P skumt!

2009-01-08 @ 21:34:49
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0