Kallt med vackert!

Idag har det varit jätte kallt hela dagen. Så här hemma har vi som sagt inte alls varit ute förutom när sambon varit på larm. Vovven trotsade kylan ett tag, jag tänkte ta han på en "pink-promenad" men han skulle bums till sin lina. Så han fick sitta där. Efter cirka 20 minuter hörde jag hur han satt och ylade och skulle in, så inte ens han ville vara ute trots sin fina hundkoja som jag och sambon har snickrat ihop en gång i tiden.

Min storebror har också varit på besök. Trevligt att träffa han en gång till innan han far hem till umeå. Man vet ju inte när man träffar han igen. Jag tror vovven uppskattade besöket av "lekmorbror" lika mycket som lille E. För även han fick ju leka lite...


En kall vinterdag i ovanmo.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad vackert det är:)

2009-01-04 @ 22:38:58
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: UgglyBetty

verkligen en vacker bild!

2009-01-05 @ 10:43:55
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0