Ännu en kall dag...

Lika kallt idag som igår. Men man kanske får något gjort inne istället? Till exempel skulle jag behöva köra några tvättmaskiner och fara en svängom med dammsugaren. Vovven vill ju knappt sticka ut nosen i kylan och det är ju ett resultat av tjockt med hundhår inne. Men man kan ju vara inne med gott samvete...

Storebror ska nog komma på besök. Lille E och han blev "bästisar" igår efter lite lek så han kommer absolut att uppskatta besöket. Får väl visa morbror alla sina leksaker, kanske får han Magnus att snickra lite med han? Det är dit han brukar dra allt folk, till verktygsbänken (eller arbetsbänk som min sambo har poängterat att det faktiskt heter).

Lille E sitter nu och tittar på filmen om "bandbil" som han kallar den. Jag håller på att göra lite kaffe och ska snart göra han sällskap. Mysa ner sig i soffan med min son, snusa han i håret, dricka mitt kaffe och känna LYCKA!

Bjuder här på lille Es dansuppisning på nyårsafton



Kommentarer
Postat av: Åsa Wojtowicz

God morgon!



Visst är det skönt att bara vara inne och mysa.

Nu är det min sista lediga dag och i morgon återgår livet till det vanliga igen med jobb och ansvar.



Kram Åsa

2009-01-04 @ 09:22:33
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0