Godmorgon!

Efter mitt inlägg igår om mitt badrummskåp så var det en slutade att prenumenera på min blogg. Tänkte direkt på Åsa som var med om samma sak igår, men inte med badrumsskåpet dock utan ett inlägg om pelargonier.
Men resultatet av hur det såg ut i mitt badrumsskåp kan inte varit bra!

Nu sitter jag här och är jätte trött. Lille E vaknade som vanligt tidigt, och jag gick och gjorde han sällskap i tvsoffan efter en stund. Men jag somnade som vanligt om och vaknade upp av lille E som ropade "MAMMA! TITTA!" om och om igen. Så jag känner mig inte alls utvilad. Bara för att gnälla lite också så ska jag lägga in att det känns som att jag har en förkylning på gång. Så...nu känns det lite bättre när jag gnällt lite.

Idag ska i alla fall denna lilla familj fara till strömsund och gå på Dollarstore. Ska köpa in lite "bra-att-ha-saker-hemma" som schampo, duschcreme, tandkräm och annat behövligt. Såg att dom hade en bra förvaring som man kan hänga på väggen. Så det kommer förhoppningsvis bli två såna. Förvaring är som vanligt ett måste i detta hus.

Nej, nu ska jag gå och njuta av en kopp kaffe och vakna till lite!


Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Hoppas du blir lite piggare under dagen :)

2009-01-28 @ 09:07:59
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: Carolina

Haha, men jisses - inte kan det berott på badrumsskåpet - såg ju jättefint ut :)

Hoppas du får vilat lite...

2009-01-28 @ 10:59:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: malin

Din blogg måste man ju läsa, ett måste på min lista i alla fall :)

2009-01-28 @ 15:36:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0