Godmorgon!

Vaknade först av att sambon kom och gav mig en puss innan han for på jobbet. Sen somnade jag om igen, vaknade sen av lille E som satt i sängen och sa "Mamma uuuuppp" samtidigt som han drog i täcket. Det var bara att snällt kliva upp. Börjar vakna till, har ätit frukost och lille E sitter och tittar på "Postis Per". Nu är det länge sen han såg den filmen och jag känner att jag kanske har saknat denna postman....i alla fall lite....

Sitter och funderar nu på hur många mackor lille E får i sig innan han spricker?

Kommentarer
Postat av: malin

Snällt att du fick dig en puss av din sambo :)

Och lite gulligt av Edvin att ropa på dig, jag tycker sånt är lite sött på morgonen :)



2009-01-26 @ 09:05:38
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Mysigt när barnen kan ropa och säga vad de vill :)

2009-01-26 @ 12:16:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0