Bokrecension...

Sitter här och ska göra en bokrecension, tänkte att det skulle gå fort. Som vanligt har jag inte läst uppgiften helt innan jag sätter mig ner och nu inser jag att det var 2-4 sidor! Jaha, det är som sagt bara att bita ihop och skriva. Men efter en halv sida så känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva mer, så det blir som vanligt. Jag måste svamla lite. Men med lite tur kanske läraren tycker att jag kommit fram till något vettigt i alla fall?

Eftersom jag sitter och pluggar så sitter jag vid min dator. Inte ofta jag orkar ta fram den, men dom gånger jag pluggar måste jag. Det är på den här jag har alla arbeten, och lite praktiskt är det allt att man kan sitta vart man vill. Nu är min laptop inte alls som andra. Batteriet är helt slut så jag måste alltid ha strömkabeln i. Sen så fungerar inte våran rauter, så något trådlöst internet finns inte i vårat hus. Men på något sätt gillar jag min gamla dator ändå. Tittade på vad jag har för bilder på datorn och hittade ett på lille E när han bara var en dag. Så gudomligt liten och söt!


Kommentarer
Postat av: Grrrrrinda

En sån där tänkte jag vålda ut ur kroppen innan juni iår, så du får komma ner och "snusa" om du vill :-)

2009-01-18 @ 21:25:54
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com
Postat av: Annica

Hej hej!

Hittade hit via Duracellmamman, söt liten Edvin du har, har en Edvin jag med.



Trevlig blogg du har, jag kommer gärna tillbaka!



Kramis!

2009-01-18 @ 22:43:15
URL: http://min-stora-familj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0