Utmanad

Jag har blivit utmanad av Rebecca denna gång.
Tror att det är 3:e gången jag får denna utmaning, men några nya smaskiga sanningar ska jag väl kunna dölja?

REGLER
1.
Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!


Så här kommer då 7 sanningar
1.
Jag sminkar mig varje dag. Mascara och ögonbrynspenna är ett måste i min vardag! Även om jag bara ska ut och hämta posten.
2. Jag har dansat tryckare med Lennart Jähkel.
3. Varje gång jag är ute på krogen vill jag sjunga uppe på scen.
4. Jag är fruktansvärt hämndlysten.
5. Jag är jätte dålig förlorare. Förlorar jag i spel kan jag sura en hel dag.
6. Jag har alltid varit hemskt mörkrädd.
7. Jag tror på spöker och är rädd för dom...


Jag utmanar:

Amanda 

Sarah

Petra

Ulrika

Lena

Karin

Victoria

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Oj, sju sanningar....hmm... ja jo, det skulle jag nog kunna fixa.



JAG ANTAR UTMANINGEN!



=)

2009-02-16 @ 19:34:20
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jähkel!? Lyllos! :D När då? :D O jag är precis som du på punkt 5-7. :D

2009-02-16 @ 19:40:58
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Hej



Kul att läsa alla sanningar!

Jag är också otroligt hämdlysten, jag ger mig inte förren jag har fått ge igen om någon gjort mig arg.



Kram Åsa

2009-02-16 @ 19:54:42
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0