Utmanad!

Blivit utmanad av Malin! :)

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Blogg, familjeliv, hotmail

2. Sjunger du hemma eller i duschen? Sjunger mest hela tiden, både ensammen och med familjen.

3. Kan du spela något instrument, vad? Räknas "Gubben Noa" på piano?

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? Mycket

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Josefine Crafoord

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Oj, vilken svår fråga.

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Jag samlar nog på det mesta eftersom jag har svårt att slänga saker... 

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Tuffing...vill jag tro i alla fall (skratt)

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Robert Gustavsson kanske...

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Jag kommer inte på något, kanske jag inte har något udda intresse? Lite trist...

Jag utmanar

Johanna

Sandra

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0