Måndagkväll

Då var veckans första kväll här. Vi är mätt och belåten och disken är undandiskad. Lille E är badad och springer "nakensprall" i huset och får höra på vårat chat "är du pinknödig?", "ska du tanka pottan?" hela tiden. Men måste skryta lite om att han är jätte duktig att gå på pottan, bara man påminner han. Min lilla pojke håller på att bli stor!

Har gjort allt annat idag utom att rensat kläder. Det har bara inte funnits någon ork till det. Lusten jag hade imorse försvann nog lika fort som den kom. Men det kan väntas till sen i veckan. Röda korset har ju ändå inte öppet förens på fredag nästa gång, så det känns inte som att jag behöver stressa med det nu.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta och att "familjen annorlunda" ska börja. Måste se vad dessa stora familjer hittar på denna kväll...

Kommentarer
Postat av: malin

Dom växer så fort :(

Han fyller snart 2 va?

2009-02-16 @ 20:22:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0