Godmorgon!

Idag känner man sig utsövd. Lille E vaknade först klockan två, lite nervös vart jag för att han skulle tycka att det var morgon. Men han ville gå och sova, så han fick mysa ner sig i våran säng. Klockan halv sex vaknade han sen! Underbart! Själv sov jag till strax efter sju då liten kom och väckte mig.

Nu på morgonen har det varit full fart på lille E. När jag skulle klä på han kläderna så ville han inte det. Ok, tänkte jag och lät han gå med pyjamasen en stund till. Vips så var det en liten "nakensprätt" som kom springades. När lärde han sig klä av sig själv?

Nu står han med skorna på och hundkopplet i handen. Kanske han vill ut och hämta vovven?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt att han börjar klä av sig. :o) Ludwig hjälper till att klä på sig nu men kan inte själv. Men roligt när man iaf märker att dom vet hur man ska göra. :o)

2009-02-26 @ 08:49:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: malin

Skönt att du fått sova lite :) det är ju aldrig fel!

Och vad duktig han är som tar av sig kläderna själv :)

2009-02-26 @ 09:11:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0