Godmorgon

Lille E har sovit jätte bra inatt. Känns som att det var precis det han behövde. Jag och sambomn är fortfarande friska, peppar peppar. Men jag går och tar vitpepparkorn lite nu och då i rädsla att bli sjuk jag med.
Idag händer det inte mycket. Blir nog en inne dag och inte temperaturen ute bestämmer sig för att ändras och bli varmare. Men förhoppningsvis kan vi ta en liten sparktur lite senare. Vovven behöver röra lite på sig eftersom han stenvägrar att sitta ute på linan när det är mindre än -5 grader ute (ja, han är bortskämd....).

Lille E och jag har lekt lite med hans nya garage. Behöver jag berätta att han älskar det?



Kommentarer
Postat av: malin

Aw! Vad fint det blev, antar att han blev jätte glad :D

2009-02-02 @ 09:59:10
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilket fint garage - klart han älskar det :)

2009-02-02 @ 10:33:45
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0