Bvc

Idag när jag hämtat lille E hos dagmamma så for vi på bvc för vägning och mätning. Det känns som en mindre evighet sen vi gjorde det. Nu händer det ju inte så himla mycket heller, men lite spännande är det ju trots alls. Nu är liten 13 kg "tung" och 85,2 cm lång. Så han är ju trots allt inte så liten längre. 

Har upptäckt att min son är en liten "tjejtjusare". Hans stora kärlek har ju alltid varit lilla Lovis som är hos samma dagmamma som han. Nu är dom ju jämngamla och jag minns även på babymassagen som vi var på så spanade han in henne där och då var han bara 3-4 månader. 

Idag när jag skulle hämta han vart han lite sur. Inte alls roligt att följa med mamma hem när man är nyvaken och inte hunnit leka. Men med ytterkläder på så stod han och vinkade åt sina vänner i köket. Helt plötsligt så går han mot dom och min tanke var ju att Lovis skulle få en kram, för det brukar hon ju få när han ska hem....men istället stegar han iväg och kramar om Ros-Marie som är några år äldre än han. Sen var han redo att följa med hem...

Kommentarer
Postat av: malin

Skönt att han växer killen! :)



Kan verkligen tänka mig att han är en liten tjejtjusare ;) Han skulle nog charma in sig hos Alice.

2009-02-17 @ 16:44:20
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Dolce bambini

gulle då :-)

han blir nog flickornas favorit med sina lockar å glada uppsyn på bilderna att döma.

2009-02-17 @ 21:06:03
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej! Gillar din blogg! :-) Hur gammal är din söte son? Har själv en dotter på 2 år och nästa bebis på kommande när som helst! Surfar runt bland mammabloggar för att fördriva tid...börjar bli rejält less på att vänta nu.... :-)

2009-02-19 @ 13:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0