Bedtime

Känner mig trött så nu blir det sängen. Sambon ligger och snarkar på soffan och vovven i bädden nedanför mig. Lille E hör jag lite då och då när han prata i sömnen (han är väldigt lik sin far även där).

Själv har man suttit här och surfat runt. Tittat på barnkläder och det kliar i fingrar av att beställa. Men duktiga jag vet ju att jag har satt "köpförbud" på mig själv så jag får snällt vänta ett tag till. Kikat lite på blocket med efter en växasäng till liten, men hittade inget. Får fortsätta hålla ögon öppna och än är det ju ingen panik.

Nej, nu sängen....Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har en award att hämta i min blogg. ^^

2009-02-17 @ 08:01:38
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: anna

ja barnkläder på nätet ja, det finns ju så fruktansvärt mycket. helt otroligt. svårt att hålla sig från att handla.

2009-02-17 @ 09:49:44
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0