Idag måndag är jag glad för...

Ny vecka, nya utmaningar och en ny (JennyNs) Måndagslista. Och idag måndag är jag glad för att...

♥ Solen har hittat fram igen!
♥ Att vi var på min brordotter Tildas dop i lördags.
♥ Att min bil gick igenom besiktningen även detta år!
♥ Att vi har en vild liten Morris hemma som gör att jag får le under min städning...
♥ Lille Es alla fina och härliga kommentarer!
♥ Att det inte är länge kvar förens vi ska ner till Hjo på dop (det är nästa helg).
♥ Att jag har min underbara lilla familj som jag älskar mest av allt!

Jag utmanar vidare denna Måndagslista till ALLA som vill!

Kommentarer
Postat av: Emma

Massa dop detta år :)



Ska se om jag hinner med en lista jag med :)

2009-08-17 @ 12:31:53
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0