Godmorgon

Godmorgon! Idag är jag verkligen utvilad. Fick somna om efter att sambo skjutsade iväg lille E till dagmamma idag. Och nu efter lite frukost i magen så känner jag mig redo att ta mig an dagens utmaningar, men först en kopp kaffe och läsa lite bloggar...

Dagens planer är att börja måla sängbordet till lille E. Har inte alls kommit igång mer än att jag börjat slipa på det, min inspiration försvann någonstans på vägen. Men nu känner jag mig redo igen att återuppta detta projekt!

(En busbild på lille E och hans morbror Kennet)

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att vara utvilad, vilken härlig bild på Edvin och hans morbror:)



Sv: Vi tog stl 98 på byxorna, lite långa var de vid benen men inget som stör eftersom det är mudd nedtill :)



Ha en fin dag!

2009-08-19 @ 10:13:10
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Jempajenny

Vilken fartfylld bild! Hoppas sängbordet blev bra...



Kram!

2009-08-19 @ 20:11:35
URL: http://jempajenny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0