Årsförbrukning av nappar!

Lille E är ett barn som älskar sina nappar. Nu har jag börjat fundera på att köpa mer tandvänliga nappar eftersom han börjar bli så stor. Hos Denty.se hittade jag precis dom nappar jag söker och i otroligt fina färger dessutom...

"Denty GENUIN har en traditionell utformning med en mjuk, tunn, solid sugdel. Att sugdelen är tunn gör den skonsam för ditt barn. För att minska risken för öppet bett är infästningen på sugdelen bred och tunn. Det gör att trycket fördelas jämnt på framtänderna, vilket i sin tur minskar behovet av tandreglering senare i livet."


Nu har dom även en tävling där man kan vinna en årsförbrukning av nappar. Självklart är jag med och tävlar och jag håller tummarna hårt för en vinst!

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Tack för tipset på napptävlingen:) Kram

2009-08-01 @ 14:50:37
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0