Sveriges nya soaldiva röstar jag på!

Jätte bra sångröst och en låt med fart i (I will survive). Självklart är det Sepideh Vaziri jag menar! Jag vart lika tagen som dom i juryn. Nu är jag tyvärr ingen som brukar rösta, men henne skulle jag lätt kunna lägga ut pengar för att rösta på!
Håller verkligen med Andreas om att hon är sveriges enda sångdiva!

Nej, tillbaka till tv-soffan och invänta VEM som kommer att åka ut.
Vet inte riktigt vem jag tycker ska göra det. Men Yazmina Simic sångval var lite tråkigt tycker jag, men om man tänker efter hade dom flesta det. Tycker att dom ska chansa lite mer, rocka på och ge gärnet. Mycket roligare och mycket mer underhållande!

När jag ändå är inne på att skriva om idol kan jag också gratulera kocken Alexander som fått skivkontrakt. Det är han absolut värd tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0