Stora latardagen!

Idag har jag faktiskt tagit det lugnt hela dagen. Det är länge sen sist man gått runt och inte gjort nånting vettigt alls på hela dagen. Men det har varit så skönt!

Efter att jag hämtat Edvin hos dagmamma så for jag hem till Tommy och Karin för att mysa med Albin lite. Han är så otroligt söt mitt lilla brorsbarn! Ska ta några fina bilder på han sen och lägga ut då vi fått den nya kameran.
Sen hem och gjorde middag till Edvin. Men efter hans (som vanligt) jätte portion på lunchen så var han inte alls så speciellt hungrig. Sen har han varit jätte trött. Det har ju varit kyrkis idag så han har väl lekt av sig ordentligt kan jag tänka mig...

Imorgon ska jag ta en promenad på byn om vädret tillåter, återstår att se. Ska gå på röda korset och se om jag kan fynda nåt bra. Är ute efter kaffekoppar, det ska vara av den gamla sorten med tunnt porslin. Dom tillverkas inte längre, så jag tänkte att det kanske finns där. Sen ska jag se efter nåt annat fint. Ser hur alla andra kan fynda, känns som att det bara är jag som aldrig hittar nånting. Är det för att jag inte kollar ordentligt?

Sen ska jag se på Prison med Tommy och Karin. Spännande att se hur det går för bröderna tuff!

Nu ska jag sätta mig och kika på idol. Spännande att se vad killarna hittar på för låtval. Hoppas att det blir bättre än igår. Lite fart vill jag ha! Sen är Främmande fågel..... Måste se den spännande fortsättningen!


Kommentarer
Postat av: Victoria

hur är det med er då?

2008-10-01 @ 19:25:58
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0