"Spindeldräparn"

Idag när jag skulle dammsuga så insåg jag att dammsugarpåsen var full, i samma stund ser jag en STOR spindel springa över golvet. Jag är en som är fruktansvärt rädd för spindlar och dammsugaren som är min trygghet när jag ser dom. Helt lamslagen över vad jag skulle göra så kommer Lippe och nosar på den. Jag började heja på han och skrek "Ta den Lippe, Ta den!" då tog han tassen och "slog" ihjäl den. Förstår ni hur stolt jag är över han nu, han löste situationen på en gång och jag slappa vara rädd!

Fick höra en nyhet idag som jag lägtat efter att få höra. Kan ännu inte berätta vad det är, men jag kommer att göra det så snart jag fått klartecken att få göra det....



Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud! Den där spindeln ser ju precis ut som den jag hade hemma! huga, lika äcklig form på den!

2008-09-28 @ 21:31:33
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: Godmother

Jag ska upplysa om att det där är EXAKT den spindelsorten som jag har hemma också. Har haft TVÅ spindlar som HOPPAT ner på mig från dörrposter. Jag trodde det var någon typ av "attack-hopp spindel" men ingen har hört talas om någon sån... de är skitäckliga och HOPPAR på en. Fick en på axeln och en i håret... skitäckliga.

2008-09-29 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0