Sovit som en prinsessa inatt!

Inatt har jag sovit som en prinsessa, så nu känner jag mig för en gångs skull utvilad! Så skönt, bara hostan släpper snart så jag slipper den så är jag frisk som en nötkärna igen!
Kvällen igår slutade med att jag somnade INNAN idol! Känns som att det var behövligt men samtidigt surt eftersom jag verkligen ville se det. Men antar att repris går snart? Sen har jag sovit hela natten fram till klockan 6 (med ett litet undantag då Edvin kom till sängen) då Martin for ut till älgskogen.

Edvin har också sovit jätte bra. Han somnade innan sex igår kväll och han sov också till klockan 6 imorse! Helt otroligt, men det är nog för att han har lite sömn att ta igen. Som jag skrivit om förut så har hans tänder varit på gång ett tag och han haft många jobbiga nätter så det var behövligt för han med.

Fick josefssons katalog igår och hittade en kofta och ett par leggings som jag verkligen vart JÄTTE kär i. Men kanske nästa månad man har några kronor att köpa det för? Långa mysiga koftor känns som behövligt nu när det går mot kallare tider som man kan mysa i. Och Edvin har ju sin höst/vinter garderob klar så det är min kvar att fylla. Mössa, vantar och halsduk måste jag också införskaffa. Och jag älskar detta stickade mode som är nu. Tänk alla fina stickade lovikavantar och mysiga stickade mössor! I like!



Ska beställa denna härliga kofta så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja vi följer gärna med ut och äter middag med er det låter trevligt. Vi höres nåt i morgon då. Jag slutar vid 18.

2008-09-11 @ 20:33:34
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0