Ramseles nya kärlekspar?

Idag när jag skulle hämta Edvin hos dagmamma så var dom ute och lekte. Ragnhild (dagmamman) berättade att Lovis hade gett Edvin en kram och att det var så gulligt. Satt kvar ett tag och pratade och barnen var runt och lekte. Lovis gick till gungorna och sa "Edde gunga" själv vill hon inte, men hon vet att Edvin älskar det. Rätt som det var går hon fram till han och ger han en kram! Så gulligt! Sen så står dom och äter llingon och Lovis försöker mata Edvin. Kanske är det ramseles nya kärlekspar?

Snart ska jag fara och kolla på den nya Arn-filmen. Det blir jag och Tommy som ska fara och kolla på den. Första ska jag fara och hämta upp han för dom ska få ett regnskydd till vagnen av oss. Hade det till förra vagnen så nu har vi ingen användning av den.

Nej, nu ska jag göra mig iordning...



Kommentarer
Postat av: Jessica

Men guud vad kul! Haha, kanske det blir Lovis och Edvin då de blir äldre! Lovis pratar om Edvin här hemma, hon säger;

- Edde itta pååtta

Och det betyder då Edvin sitta potta. Så frågar man om Lovis sitter något på pottan och då svarar hon

- Nää

Lovis vill minsann inte sitta på någon potta... Fast hon hade faktiskt suttit på den idag hos Ragnhild, hon blir nog inspirerad av Edvin!

Så kul att du valde dagmamma till Edvin så Lovis fick en jämnårig att leka med. Ha det bra!

2008-09-15 @ 22:02:41
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0