Punktering igen!

Idag när jag hämtat Edvin hos dagmamma så for vi firekt till edsele för att hälsa på Lena och Axel. När jag kom in på gården och parkerat kom Andreas. Då märker han att jag har punktering! Andreas kollar och märker att det är ventilen som är paj och släpper ut luft (samma fel som förra gången jag hade punktering). Tur att han var hemma så han kunde hjälpa mig att byta till reservdäcket. Jag hade säkert ordnat det själv, men det skulle nog ta tid innan jag klurat ut bara HUR domkraften fungerar och VART man kan höja upp bilen *skratt*
Lite synd att det ska hända nr jag far och hälsar på Lena. För att jag kunde ju inte vara där så länge, var ju tvungen till vulken innan dom stängde för att byta slang. Ska ju till solle imorgon och vill inta ta Martins bil (älskar min lilla Nils-Gunnar). Men 200 kronor fattigare kan jag köra min pärla till stan imorgon!

Men barnen fick ju leka lite iaf. Lägger ut lite bilder på dom små busfröna..


Edvin äter kex




Edvin kör bil och som säkerhet så har han lånat Axels hjälm som är lite för liten




Axel tycker INTE om att få "huvud-massage"




Axel på sin egen volvo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0