Promenad hem

Idag har som sagt jag och mamma varit och myst med Albin. Och lika snäll var han idag. Måste skjuta in ett liten kommentar (stolt faster som man är) att Albin har redan vänt sig från rygg till mage (måste poängtera att han är endast 1 vecka gammal!).

Jag hade med mig vagnen, så det vart promenad hem. Skönt väder ute så det kändes självklart för en gångs skull. Halvvägs hem fick jag känningar av min köldallergi. Inte ofta jag känner av den, men om det är sådär lite småkyligt ute så kliar det på HELA kroppen och värst är det på lår och rumpa. Verkligen stressigt för den enda tanke som går i huvudet är av med kläder - klia! av med kläder - KLIA! Men det är ju som väldigt svårt när man är ute och går. Inte nog med det så vet jag inte hur många getingar som flög förbi mig. Så att jag gick med en väldans klåda helt livrädd. Såg nog alldeles skräckslagen ut med en konstig min i ansiktet, kan bara tänka mig hur jag såg ut *skrattar*

Ikväll blir det lugn kväll med godis (har redan inhandlat en godispåse) tv och dator. Mer än så orkar jag inte. Imorgon är det skördemarknad så jag och Edvin ska ut och kanske att vi köper med oss lite tunnbröd och getmese hem. GOTT!

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

mums med godis :P

2008-09-06 @ 12:37:50
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0