Mitt otroligt härliga morgonhumör!

Idag vaknade på helt fel sida. Först klev jag upp med Edvin klockan 7, alldeles för tidigt för mig idag. Hade planerat sovmorgon idag men den fick Martin istället. Vet ju att imorgon måste jag också kliva upp med Edvin då Martin festar ikväll och säker kommer att vara bakis imorgon. Halva dagen förstörd och det var inte alls lätt att vara sambo med mig kan jag tänka mig.

Men på eftermiddan efter att Edvin vaknat for vi en tur till Malin istället. Full fart hemma hos henne som vanligt som hade hunnit med att vara i långsele på kläd-bytar-dag. Sen hade hon kommit hem med en till hund som stod och gnällde i köket, men Edvin älskade att vara där. Roligt med akvarium (så synd att vi inte har plats med ett litet akvarium nånstans för han älskar fiskar), hundar, leksaker och barn! Sen tog vi oss en tur på ridskolan och jag fick se deras lilla ponny. Så söt! Måste komma nån annan dag då dom kan ta in den så Edvin får prova på att klappa lite. Han gillar verkligen djur av alla dess slag, och inte är han rädd heller. Ville mata hästarna (och det var dom stora hästarna) med gräs och vart arg när vi skulle därifrån. Måste helt klart dit med han fler gånger! Knäppte några kort, men min kamera är det nåt fel på. Ganska troligt har den gjort sitt, gammal och ihoptejpad som den är. Så det är väl dags att införskaffa sig en ny?!

Ikväll har vi varit på pizzan och syndat med att stoppa i oss pizza. Men det är gott! Sen har nu Morgan kommit hit, så dom är ute i bastun nu och eldar upp den. Edvin sover och jag hamnade här med ett glas vin (gott). Blir kanske nåt vinglas, några cigaretter sen sängen. Ska ju som sagt säkert kliva upp tidigt imorgon, men jag hålelr tummar hårt att Edvin vill sova läääääänge!




Edvin och Lippe, kompisarna.
Edvin försöker ta ner hundgodis och Lippe är helt lycklig!

Kommentarer
Postat av: Louisa

Haha gud så söt bild. Man smälter ju :)



2008-09-28 @ 10:12:45
URL: http://looi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0