Makaroner i öronen

Edvin är så himla rolig. Idag till lunchen satt han och försökte stoppa makaroner i öronen vid ett tillfälle. Mina tankar gick direkt till Madicken när Elisabeth stoppade en ärta i näsan, tänkte att detta kanske slutar på samma sätt? Men som tur är så lyckades han inte innan jag stoppade han.

Har varit en lugn morgon. Jag och Edvin klev upp halv sju och satt och ritade och lekte innna Martin och Morgan vaknade. Gjorde ordning frukost åt oss tre (Edvin hade redan ätit eftersom han är jätte hungrig när han vaknar). Fikade och sen for dom här till sel. Jag och Edvin lekte lite till sen diskade jag undan för att kunna göra lunch till lill hjärtat mitt. Sen naturligtvis som alltid annars vart det en promenad eftersom det är sovdags för han då. Blåsigt värre ute nu så det var inte alls trevligt att gå. Trode ett tag där att Edvin skulle somna omedelbart, men det gjorde han såklart inte. Halvhängde över fotsacken för att inte kunna tippa bak och somna, som var precis det han gjorde ändå. Synd att jag inte hade kameran med mig, för han såg så himla rolig ut där han satt i vagnen och sov. Tro varför barn inte vill sova fast dom är så trött? Är det för att dom inte ska missa nåt spännande?

Sen idag funderar jag på att kanske gå och hälsa på Helena så att Edvin får leka lite med William. Få se hur sprudlande pigg man är sen när Edvin vaknat. Ska sitta och plugga lite idag med, insåg ju att jag har skola imorgon! Tur att jag ibland kikar på almenackan *skratt*






Kommentarer
Postat av: Vickan

Neej så sööt han är! =D

2008-09-28 @ 14:51:20
URL: http://andrenens.blogg.se/
Postat av: Starbucks Coffee Club

vad tycker du om paris hilton nya kollektion?

2008-09-28 @ 17:07:47
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0