Fasters pojke!

Idag har jag först varit på skolan. Fick verkligen känna på livet som småbarnsförälder när det gäller att lämna på dagis. Tyckte att jag var ute i god tid att klä på Edvin. Men såklart hade han gjort i blöjan och det var tvungen att bytas på först. Efter mycket stress och att jag insåg att vovven våran forfarande var inna och skulle ut på linan kom vi iväg. Höll tummar hårt att jag skulle ha tillräckligt med bensin i bilen (min tankmätare fungerar inte) men som tur var så kom jag fram.
Hade muntlig redovisning (eller rättare sagt diskusion) men min första lärare. Klarade mig utmärkt och fick kommentaren fast du är ung har du mer erfarenhet än andra som är mycket äldre (kännde att jag var tvungen att få in det fina betyget!). Sen gick jag till min andra lärare som jag ska ha i denna kurs jag har nu och gick igen uppgifterna. Var färdig 09.40 så jag hade tid på mig att både tanka och shoppa kläder till min lille brorson. Han också köpa en present till Karins mamma som fyller år idag (Grattis Gunnel på 28års dagen!).

När jag sen hade gjort mina ärenden for jag raka spåret till trolldalen och lille Albin (som jag tror att han kommer att få heta). Och han är HUR LJUVLIGT SÖT SOM HELLST! Va fort man glömmer hur små dom är. Kan inte förstå att min "lille" Edvin har varit så liten! Gick runt och bar på han, och absolut att man blir som en liten äggsjuk höna när man får bära omkring och snusa på en sån liten sötnos! Längtar redan tills imorgon då jag ska fara och hälsa på dom igen. Ska bli spännande att se hur Edvin reagerar på sin lille kusin....


Pappas näsa, mun och haka.
En riktig liten skönhet





Liten hand i stor

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åh, vilken söt liten bebis! =)

2008-09-02 @ 15:09:56
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0