Färdig!

Nu har jag skickat iväg den sista uppgiften för denna kurs *skönt* Imorgon börjar en ny kurs så jag ska ner till solle och ha lite genomgång och få mina uppgifter. Sen har jag inte skola på nästan en månad (förutom att jag har en massa uppgifter säkert att göra hemma). Känns jätte skönt!

Hoppas att jag hinner till trolldalen en stund för att få snusa lite på min lilla brorson. Är så nyfiken på att se han, och är helt säker på att man kommer att vara som en äggsjuk höna när man kommer hem *skrattar* Men det beror på hur sent det blir på skolan, för Edvin är hos dagmamma och måste ju hämtas. Så jag hoppas att det går snabbt, vill ju hinna på stan lite och köpa nåt fint till Edvins lilla kusin.

Idag kommer det att vara en lugn dag. Ska till Lena och hälsa på sen efter att jag hämtat Edvin så att han får leka lite med Axel. Var ett tag sen jag var där nu, är ju som sagt inge bra på att hälsa på folk. Hälsar ju knappt på min granne som nästan bor på samma gräsmatta. Känns som att man har fullt upp hela tiden, men har ingen aning om VAD jag gör. Men det är väl så att vara småbarnsförälder?

Nej nu kanske jag ska hoppa in i duschen så jag har det gjort med. Sen lite disk och lite plock, sen färdig att fara ut en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0