Efter regn kommer sol?

Stämmer det? Har ju regnat så mycket på slutet så man sitter och bara hoppas att det kan komma nån fin dag så man kan vara lite ute. Men man får kanske lita på det gamla ordspråket?

Är jätte trött idag. Kanske beror det på vädret, men det kan också bero på att Edvin vaknade 3 imorse och häll mig vaken i 2 timmar. Sen sov jag inte alls bra. Men det kan också bero på att vi invigde bastutunnan igår och jag drack 2 glas vin? Jaja, men det är bara att bita ihop. Måste ju plugga lite, sen ska vi till svärföräldrarna och äta fisk *mums* Sen vidare till Tommy och Karin och snusa bebis igen! Som sagt, en lugn dag och det känns som att det behövs!

Edvin har varit grinig idag och det beror på dessa tänder som är på gång. Dreglet bara rinner och han är allt annat än nöjd. Hellst vill han att jag bara ska stå eller gå, inte sitta och det som jag hellst vill göra idag. Men jag tycker synd om min lille prins som har ont. Nu har han somnat i soffan och det är behövligt för han har ju varit vaken sen 3.




Världens vackraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0