Trollkarlen från Oz

Idag satt jag som alla andra dagar när jag klivit upp och såg på Vakna med the Voice. Idag tog dom upp om barnprogram och vilka man tyckte om när man var liten. Jag var själv ett barn som tittade mycket på film. Praktiskt tyckte min mamma som om hon skulle göra någonting så kunde hon sätta mig i fåtöljen med ett ritblock och titta på en film. Jag hade självklart mina favoriter, men den jag kom ihåg mest är Trollkarlen från Oz. Och än idag tycker jag att den musikalen är så bra. Funderar starkt på att köpa den på dvd så jag kan sitta och titta på den om och om igen! Precis som när jag var liten!




Det härliga gänget i Trollkarlen från Oz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0