Transplantationer

Har nu suttit och skrivit ett arbete om transplantationer. Både fakta, lagar och mina egna reflektioner. Så nu är jag ett arbete mindre. Ska börja med nästa arbete som handlar om ett etiskt dilemma. Jag tycker faktiskt att denna kurs är ganska rolig, som sagt spännande att vända ut och in på sig själv och kolla vad man tycker kring dessa kluriga frågor...

Funderar kanske på att fara och hälsa på Anders när jag hämtat Edvin. Jätte länge sedan man var där och hälsade på. Ska också kolla efter lite smått och gott där som jag behöver.

Skulle behöva städa undan en massa leksaker ur Edvins rum. Snart julafton och jag har på känn att det blir en och annan leksak han får. Han har jätte mycket leksaker nu och som sagt många han inte leker med heller. Många leksaker som han fick som bebis som har blivit kvar. Känns lite dumt att dom fortfarande ska ligga framme och ta plats.

Har börjat att fundera kring julklappar. Edvin har jag 2 julklappar klar. Evelina vet jag vad jag ska köpa till samma sak tror jag att Patrick är ganska klart vad han ska få med. Martin vet jag precis vad jag ska köpa. Han har fått ledtråden "det är något du behöver, men jag vet inte om du vet att du behöver det" han blev ännu mer nyfiken efter den ledtrådom om vad han kommer att få. Lille Albin tror jag också ha kommit på en bra julklapp. Kvar är Axels födelsedagspresent, men jag kommer nog på nåt fint!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! :) Kolla gärna in min blogg nu, har precis uppdaterat!! :) Trevig måndag! Kram

2008-10-13 @ 19:34:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0