Snart är även denna helg över...

Dagarna går så otroligt fort, och helgerna går nästan ännu fortare. Vi har ju inte gjort så mycket i helgen, men mycket beror det nog på att alla 3 är mer eller mindre förkylda. Edvin var snorig och rosslig ikväll, men som vanligt pigg och hela tiden är det full fart på han. Han är så otroligt söt nu när han springer i full fart kring här i huset!


Imorgon måndag igen, Edvin ska till dagmamma, jag ska plugga och Martin ska nog till sel och fixa och dona på där. Jag börjar ny kurs imorgon Etik och livsfrågor känns roligt. Lite frågor att sitta och klura på, inte sådär tungt som vissa kurser är med tråkiga lagar hit och dit. Här är det arbeten som man får välja lite mer fritt som tex dödshjälp, konstgjord befruktning osv. Frågor man är kluven i, men det känns roligt att få rannsaka sig själv lite och tänka till VAD tycker jag kring dessa frågor?

Har precis suttit och sett på Ensam mamma söker, lite besviken på att lappen inte kunde vara kvar. Var nästan säker att Johanna skulle välja han, men oj vad fel jag hade. Nu tror jag att det inte händer så mycket mer ikväll, så sängen står väl och väntar snällt på mig skulle jag tro....


Kommentarer
Postat av: Diana

Härlig blogg!! Vilken sötnos!! :) Kolla gärna in min också! kram

2008-10-12 @ 21:22:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: virre

Läser oxå den kursen, är klar med den om tre veckor. Den e ganska rolig=)

2008-10-15 @ 21:16:36
URL: http://virrehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0